maandag 25 januari 2010

Virtuele mensen van OHRA kutste reclame van de maand.

Zonder twijfel.
OHRA.

Joost mag weten wie het nieuwe bureau van OHRA is,
maar na de geniale reclame van Doom & Dickson
(met de paarse krokodil) zijn ze er niet bepaald op vooruit gegaan.



Ik kan er veel over zeggen.

Dat het idee bar slecht is.
Dat de strategie niet goed is.
Dat de uitvoering vrouwonvriendelijk is.

Maar wat maakt het uit?
Uiteindelijk gaat het erom hoe het publiek reageert.

Dus ik post integraal de laatste reactie onder het filmpje op youtube:

"Wat een ongelofelijke bak puberale ellende zeg,
niet te geloven dat hier mensen hun geld mee verdienen.
Als ik vrouw was zocht ik terstond een andere verzekeraar"

Need I say more?

Gewoon zwaar kut.

1 opmerking:

  1. ik vroeg me gisteren nog af wat het idee achter de uiterst middelmatige CGI effecten waren? Acteurs te duur of te slecht? Kan het me niet voorstellen, maar hier is veel meer mee te doen als we het hebben over virtuele mensen en omgeving (inspelen op Avatar). Ach ja....

    BeantwoordenVerwijderen