donderdag 21 januari 2010

Vodafone. Power to me? Niet echt.

Tja.

Ik voel me hier toch een beetje slecht bij.
Het reclamebureau van Vodafone is They.
En They zijn normaal steengoed.
Een aantal vrienden van me werken er zelfs.

Maar, eerlijk is eerlijk.
Deze nieuwe campagne van Vodafone is gewoon kut.



Wie zijn die rare beesten?
Wat doet Vodafone voor mij?
Hoe geven ze mij de power?
Wat onderscheidt Vodafone van de concurrentie?
Waarom zou ik deze commercial doorsturen?
Waarom zou ik erover gaan praten op verjaardagen?

De pop is terug.
Het begon volgens mij met Artis de Partis.
Daarna waren ze ineens overal.

Maar waar de, door KesselsKramer bedachte, en door Alfred geniaal doorgezette Mr. Yummy
nog een slimme metafoor was voor de lekkere trek, slaan deze gekke muppets gewoon nergens op.

Dus, jongens van They;
Ook U staat op kutreclames.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten